Over Certin
Certin faciliteert voor haar opdrachtgevers het servicegerichte inbound en outbound klantcontact. Bij het persoonlijk contact focussen we ons op de beste klantervaring. Hiermee verhogen we de klanttevredenheid en klantloyaliteit. Certin onderscheidt zich in de markt met het profiel medewerkers in combinatie met een hoogwaardige en flexibele infrastructuur. Certin investeert in haar medewerkers op gebied van kennis (training) en waardering. Certin investeert ook in innovatie van haar systemen om de hoogst haalbare resultaten te realiseren voor haar opdrachtgevers.
Certin is onderdeel van de 2C-Holding. Het zusterbedrijf van Certin is 2Contact, een facilitair contactcenter gespecialiseerd in commercieel klantcontact en opgericht in 1997. Vanuit de holding zagen we kansen in de markt om commercieel klantcontact te vertalen naar commercieel credit management en vanuit die propositie is Certin opgericht in 2009. Al snel kwam naar voren dat het bieden van service aan klanten binnen credit management en invordering de sleutel is tot succes. Onze medewerkers zijn dan ook zo opgeleid dat service in het DNA zit. Inmiddels is Certin uitgegroeid tot dé specialist binnen Klantenservice Collections en heeft een ruime ervaring opgedaan met diverse in- en outsourcing projecten voor diverse grote en middelgrote organisaties. In totaal zijn er ruim 200 medewerkers werkzaam bij Certin. Certin beschikt over een AFM vergunning en is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.
Foto's

Certin in het kort
Soort bureau
Diensten
NEN-ISO9001:2000 gecertificeerd
JaOnze locatie
