Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Terug

Toch betalingsherinnering na beeindiging Hotel Gold en Silver Card?

Lenie Zoetendaal

17-03-2011 | 18:19

Goedemiddag,

 

Ik heb een Hotel Gold Card en Silver Card t/m mei 2011.

In december heb ik via de e-mail bevestigd gekregen van de klantenservice dat mijn abonnement is beeindigd; vanwege opzegging en dit eerder ivm persoonlijke omstandigheden (werkeloos en ziek). Dit alles kan ik aantonen en bewijzen.

 

Toch werd onlangs een bedrag van 149 euro afgeschreven, dit heb ik gestorneerd.

Daarna kreeg ik toch de nieuwe card: heb ik direct geretourneerd.

Steeds alles met hen gecommuniceerd via hun 2 beschikbare e-mailadressen.
Zij reageren tot nu toe helaas niet.

Heb hen ook met 3 verschillende telefoons op het door hen aangegeven nr. proberen te bereiken, maar de verbinding was slecht (?) en werd verbroken.

 

Nu kreeg ik een betalingsherinnering waarin werd gesproken over een evt. incassobureau, mocht ik niet voor 27/3 betalen. Kijkt een incassobureau ook naar feiten en documenten van de andere partij?

Heeft u verder nog tips svp? 

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw zeer gewenste info.


  

1 Antwoord

Antwoord van OmniCas Incasso & Debiteurenbeheer
06-04-2011 | 10:30

Geachte mevrouw Zoetendaal,

 

Wat mijns inziens van belang is, is of het abonnement tijdig is beëindigd. Misschien staat in de bevestiging van de klantenservice dat het abonnement pas na mei 2012 beëindigd zal worden. Indien u in december heeft opgezegd, lijkt me dat dit tijdig gebeurd is.

 

Als u de stukken heeft om dit te bewijzen, kunt u deze opsturen naar het incassobureau. Een goed incassobureau zal dit altijd verifiëren bij de klant, aangezien een incassobureau er ook niet op zit te wachten een gerechtelijke procedure op te starten die op voorhand mogelijk kansloos is.

 

Met vriendelijke groeten,

OmniCas B.V.

 

J. Jochems